.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همکاری دوجانبه دانشگاه‌های علوم‌پزشکی بابل و بقیه الله تهران
مقدمات همکاری دوجانبه دانشگاه‌های علوم‌ پزشکی بابل و بقیه الله تهران فراهم شد.

به گزارش شمال نیوز، دکتر عمادی سرپرست دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل با بیان اینکه امروز یک روز بسیار مهم و تاریخی در دانشگاه علوم پزشکی بابل است، گفت:میزبان مهمانانی از دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله بودیم که محصول و نتیجه این حضور تاریخی و بسیار ارزشمند، مراوده‌های بیشتر در زمینه‌های پژوهشی، تحقیقاتی، علمی و آموزشی است.

او افزود: امیدواریم از تجربیات بسیار ارزشمند دانشگاه بقیه الله علی‌الخصوص در زمینه‌های پژوهشی استفاده کنیم و دانشگاه علوم پزشکی بابل در زمینه‌های دندان‌پزشکی این توانایی را دارد که بتواند در خدمت دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله باشد.

دکتر اخوان‌مقدم معاون آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی بقیه الله تهران در حاشیه این نشست، گفت: لازم است که مراتب رضایت قلبی و شادمانی عمیق خودم رو از انتصاب دکتر عمادی به ریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کنم.

او با بیان اینکه دکتر عمادی با سابقه فعالیت بین‌المللی می‌تواند برای جامعه پزشکی کشور الگو باشد، افزود: دانشگاه بقیه الله با دانشگاه علوم پزشکی بابل هم از نظر سوابق هم از نظر جایگاه کشوری، یک نزدیکی‌هایی با هم دارند و در هر دانشگاه امکاناتی وجود دارد که در صورت همکاری می‌توانند موجب توان‌افزایی متقابل شوند.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.